Aflæsning af elektroniske vandmålere

I uge 26 og 27 kører Vandmiljø Randers rundt og fjernaflæser elektroniske vandmålere i vores vandforsyningsområder.

Aflæsning Af Vandmålere

Vi aflæser elektroniske vandmålere

Vær opmærksom på, at vi kører langsomt rundt i området i en bil med tydeligt logo. Vi har ikke brug for at komme ind, da vi kan koble op til de elektroniske vandmålere ude fra. Man behøver derfor ikke være hjemme når vi kommer forbi.