Årlig opdatering af SMS-Service

Vi sender i uge 25 SMS eller e-mail til alle de af vores kunder, der selv har tilmeldt sig SMS-Service.

SMS-Service

Billede af en mobil der bliver tjekket for beskeder

 

Det har vi to gode grunde til at gøre:

  1. Vi vil gerne gøre dig som kunde opmærksom på, at du er tilmeldt SMS-Service. Er det flere år siden, du tilmeldte dig, har du måske glemt alt om dette eller er flyttet til en anden adresse.
  2. Vi vil gerne sikre os, at vores oplysninger er opdaterede. I tilfælde af driftsforstyrrelser er det vigtigt, at vi sender besked til de kunder, der rent faktisk bor på adressen.

Har du ikke modtaget en SMS eller e-mail fra os, betyder det, at du ikke selv har tilmeldt dig SMS-Service. Vi henter mobilnumre hos teleselskaberne, så er dit nummer offentligt tilgængeligt, behøver du ikke manuelt at tilmelde dig.

Du kan læse om vores SMS-service, og hvordan du til- og afmelder dig på vores side: Tilmeld dig SMS-service.