Årlig opdatering af SMS-Service
Vi sender i uge 25 SMS eller e-mail til alle de af vores kunder, der selv har tilmeldt sig SMS-Service.

Billede af en mobil der bliver tjekket for beskeder
Det har vi to gode grunde til at gøre:
- Vi vil gerne gøre dig som kunde opmærksom på, at du er tilmeldt SMS-Service. Er det flere år siden, du tilmeldte dig, har du måske glemt alt om dette eller er flyttet til en anden adresse.
- Vi vil gerne sikre os, at vores oplysninger er opdaterede. I tilfælde af driftsforstyrrelser er det vigtigt, at vi sender besked til de kunder, der rent faktisk bor på adressen.
Har du ikke modtaget en SMS eller e-mail fra os, betyder det, at du ikke selv har tilmeldt dig SMS-Service. Vi henter mobilnumre hos teleselskaberne, så er dit nummer offentligt tilgængeligt, behøver du ikke manuelt at tilmelde dig.
Du kan læse om vores SMS-service, og hvordan du til- og afmelder dig på vores side: Tilmeld dig SMS-service.